Yritin eilen tulla tänne vuodattamaan, mutta enhän mä jumaliste päässyt kirjautumaan ollenkaan! Eikä ihme, syykin nimittäin selvisi: yritin väärällä käyttäjätunuksella. Eli en edes salasanalla, vaan ihan sillä tunnuksella. Ja sitä ennen olin jo polttanut sämpylät uuniin. Eli olis voinut tullakin hyvin mielenkiintoinen kirjoitus...

 

Jos ihan järjestyksessä käydään tätä viikkoa läpi, niin maanantain (vapaapäivä) olin oikeastaan koko päivän Vaasassa. Ennen sinne lähtöä kävin palauttamassa nipun opinnäytetyöhön lainattuja kirjoja kirjastoon. Sain elämäni ensimmäisen karhukirjeenkin, kun oli vajaan viikon liian kauan yksi kirja lainassa. Unohdin uusia lainat. Oma moka. Tän kruunaa kyllä se, että sain samana päivänä toisenkin karhikirjeen kirjastolta, nimittäin siltä Vaasan. Tän kylläkin tiesin, lainasta oli varaus, joten sitä ei voinut uusia, mutta on sen verran matkaa tuonne Vaasaan, etten päässyt sitä aiemmin palauttamaan.  Olen suorastaan paheellinen. No joo.

Kirjastossa oli kivaa, morjestelin tuttuja muutaman tunnin, jonka jälkeen vietin kaupungilla muutaman tunnin. En ole shoppaillut alennusmyynneistä nyt oikeastaan yhtään, joten annoin itelleni luvan kierrellä nyt oikein urakalla. Olin odottanut Gina Tricotissa käyntiä, koska sinne on aina lähdettävä asiakseen (kadehdin teitä, oi helsinkiläiset, turkulaiset, tamperelaiset, jyväskyläläiset, rovaniemeläiset, mikkeliläiset jamissämuuallaniitäkauppojanytikinäonkaan) mutta enpäs löytänytkään nyt oikein mitään kivaa sieltä. Ostin kuitenkin yhden mekon (jota en olisi ostanut, jos se olisi maksanut yhtään enempää kuin sen 4,90 €) ja h-i-t-o-s-t-i koruja alesta, ne oli aivan pilkkahintaan. Niin ja yhden mustan niittilaukun, oon aivan täysin hurahtanut noihin niittitsydeemeihin. (Varmaan oonkin ainoa :P)

Yllättäen löysin sitten hennesistä kaikkea kivaa, toisin kuin täältä kotoa. Tämän paikakunnan h&m on maailman surkein, sinne on varmaan kasattu kaikkien muiden h&m:in kaikki sellaiset rutkut, jotka ei mene kaupaksi missään muualla. Koska myöhästyin täpärästi junasta, menin aikaa tappamaan vielä Anttilaan, josta myös yllättäen löysinkin kivaa ostettavaa. Jossain vaiheessa olin näköjään käynyt myös Seppälässä, sen olin jo unohtanut. Sain joululahjaksi lahjakortin sinne (tai Stockalle oikeastaan, mutta se käy myös Seppälään ja ihan ku täältä jonnekin Stockalle tulis lähdettyä). Jos saan lisättyä tänne kuvia, saatte katsoa kuvatuksia löydöistäni:

 

Tässä nämä Ginasta ostetut mekko ja korukasa (+ se laukku) nyt ovat.

Yhdestä koruröykkiöstä kuva vielä "tosi toimissa" :)

Ja HoroMarketin takki (19 €!), pitkä t-paita, leggingsit ja neulepaita.

Seppälän hilehileglitter-lepakkohihapaita pääsi jo edustamaan töihinkin. Molemmat laukut ovat sen Teija Laaksamon suunnittelemat ja maksoivat nyt 10€/kpl. Olisin ostanut nuo jo silloin uutena, mutta en löytänyt niitä oman paikkakunnan Seppälästä, mikä onni ;)

Anttilasta ostin tuollaisen vihreän kannun, kun se sopii ihanasti meidän vihreisiin Kultakeramiikan astioihin. Sen sijaan se ei fyysisesti sovi kaappeihin eikä mihinkään meidän asunnossa, eh. Sama vika kupeissa. Oon kehittänyt viime kesänä jonkin fiksaation kauniisiin kahvikupeihin, joista en kuitenkaan raaski juoda, ettei ne tummu, tms. Pakko silti ostaa. Mun pitäis varmaan tavata joku psykologi. Kirjoja rakastavana tuo kello (kympin alessa) oli ihan pakko ostaa, vaikkei sekään mihinkään mahdu. Haaveilen siis lottovoitosta, jolla saan ostaa jättiasunnon kaikille maailman tavaroille, jotka ei mahdu mihinkään, mutta jotka on liian ihania olla omistamatta.

Pakko vielä laittaa isompi kuva edes tuosta toisesta kupista. Noita olisi ollut enemmänkin kuin nuo kaksi erilaista, jotka ostin, mutta joku raja sentään ;)

Lopuksi kävin kahvilla ja pöydissä oli tuollaiset ihanat tuikkulyhdyt. Tuollaiset olisi tosi helppo väsätä kotiinkin, pitäis vaan hankkia tuollasia papanoita ensin.

Se maanantaista. Äijä oli jättänyt lapun pöydälle (itse oli iltavuorossa töissä), että minun pitäisi logata sen WoWiukko jo valmiiksi (jonojen takia) sisään! Sitten se varmaan iteki tajus mitä tuli pyytäneeks ja soitti mulle ja neuvoi mistä löytää salasanat yms. En silti osannut ;)

Hei, en mä ihan näin susanmayer ole, vaikka nämä sekoilut nyt antaakin vähän semmosen kuvan (ja vaikka facebook-testi niin väitti ja nehän ovat tietenkin aina oikeassa.) Ei vaan ollut mun päivä ja en todellakaan tiedä mistään WoWista mitään, eikä mun mielestä tarvitse kyllä tietääkään ;)

Tiistaina ei tapahtunut sen kummempaa, kävin töissä ja sen jälkeen ostamassa uuden muistitikun ja synttärilahjan kaverille perjantaiksi. Näitähän en voinut muistaa edellisenä päivänä kaupungilla. Kaveri toivoi synttärilahjaksi miestä, joten saa edes mieskortin ;) Hei, en mäkään kaikkeen pysty! :D

Tänään olen kitunut töissä. Kitunut siksi, että taidan olla tulossa kipeäksi, taitaa olla ensimmäinen kerta pariin vuoteen. Kotiin tultua luin Takuunaurut (=Aku Ankan) ja nyt siirryn kaakaon äärelle ja tän<3 pariin:

Kaikki yliluonnollinen iskee, eikä tuo Edwardkaan paha ole, tosin en piittaa tuosta Robert Pattisoninista erityisemmin. Mun Edward sen sijaan, oi lääh...

Öitä peipet! :)